Sidste møde i byrådssalen før renovering: Kommunalbestyrelsen rykker i Tønderhallerne

TØNDER: Kommunalbestyrelsesmødet i maj 2026 blev det sidste i byrådssalen, inden håndværkerne rykker ind. Med en kommende renovering af salen skal politikerne næste gang finde en anden ramme om arbejdet – og det bliver i multihallen i Tønderhallerne.

Flytningen betyder, at det næste kommunalbestyrelsesmøde ikke afholdes på rådhuset som vanligt, men i stedet i den store multihal, hvor der er plads til både kommunalbestyrelse og eventuelle tilhørere.

Ifølge planen forventes kommunalbestyrelsen at kunne vende tilbage til den nyrenoverede byrådssal i oktober. Indtil da må møderne altså afvikles i midlertidige lokaler, mens renoveringen står på.

  • Related Posts

    Tønder er godt repræsenteret på Folkemødet

    Unge, borgmester, kommunaldirektør og skolefolk deltager i demokratiets store møde på Bornholm Mens tusindvis af mennesker i disse dage er samlet på Bornholm til årets Folkemøde, er Tønder Kommune igen…

    Rømø Slagteren må dreje nøglen om

    Sygdom og personlige hensyn sætter en stopper for drømmen om ny slagterbutik på øen Der var store forventninger, da Rømø igen fik sin egen slagterforretning. Både lokale og turister tog…

    Fik du læst disse artikler?

    Tønder er godt repræsenteret på Folkemødet

    Tønder er godt repræsenteret på Folkemødet

    Rømø Slagteren må dreje nøglen om

    Rømø Slagteren må dreje nøglen om

    Sønderjylland mister tusindvis af unge

    Sønderjylland mister tusindvis af unge

    Cirkus Arena fyldte teltet med magi, latter og imponerende artisteri i Tønder

    Cirkus Arena fyldte teltet med magi, latter og imponerende artisteri i Tønder

    Kan du tale flydende sønderjysk?

    Kan du tale flydende sønderjysk?

    Gratis hjælp til børn og unge i familier med misbrug fortsætter i Tønder

    Gratis hjælp til børn og unge i familier med misbrug fortsætter i Tønder
    Skip to content